Skriva av mig.

Detta inlägg är ingenting ni behöver läsa, om ni inte är jätteintresserade
av mitt oerhört ointressanta liv, så. Känner bara att jag måste skriva av mig

Det har som gått relativt bra, fram till nu. Jag har börjat försova mig oerhört
ofta, det har aldrig hänt förut. Bara att gå till skolan tar emot så jävulskt bara
för att jag hela tiden känner känslan att det är någonting som fattas. Jag har
som ingenting att se fram emot.

Hatar att inte ha någon att "snöra mig i soffan med", inte ha någon att prata
med, som bara VI kan. Ingen som peppar en och förstår, och känner precis
som jag känner.



HATAR DET HÄR.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju meej minna! och jag har din mössa

2011-09-28 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0