Otur i oturen

Lyckades försova mig idag..vaknade av att Emelie skickade
ett sms och frågade om jag inte hade lektion idag.
fattar ingenting, hur kan jag lyckas vakna av ett sms men
inte ett alarm, hade t.om ställt klockan på halv 8, kollade extra
noga dessutom. Gick och la mig när jag brukar går och lägga
mig och det har aldrig varit något problem att stiga upp, sen har
jag även börjat kunna sova efter skolan, de har jag aldrig kunnat
göra förut, sen har jag blivit så slarvig också, jag glömmer
saker, tappar bort grejjer, minns inte vissa saker osv..
Så har det inte varit förut, jag brukar ha stenkoll på allt.. ÅH VILL INTE
HA DET SÅ HÄR,
vad är de för fel?

Skönt med helg i alla fall.. tur att veckorna går fort, synd bara att
helgerna ska gå dubbelt så fort, i helgen vet jag inte vad jag ska göra,
Blev prat om att kanske gå ut på krogen i luleå på lördag men vet inte än
om det blir nå sånt.. men de skulle vara grymt kul! Sen idag kanske det
blir att baka cupkakes med Carro.. Var som förtvivlad i morse och så när
jag ringde till pappa och frågade om han kunde tjutsa mig, sen efter jag
har pratat klart så hör jag från Carros rum " Sandra sluta nu, de händer
alla, tänk positivt.. de är fredag idag, ska vi baka cupkakes i helgen?"
Hon är så gullig min underbara lillasyster, tänk om man var lika
positiv som min älskade lillasyster, vad enkelt livet skulle vara då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0