Hej fina dagbok

Sitter på samhälls lektion och ska skriva  ett partimanifest, vad de då betyder. Men vi ska i alla fall hitta på ett eget parti, ideologisk grund och viktiga frågor. Det dumma är bara att jag skrev uppgiften igår, jag trodde att den skulle vara klar till idag, men då visade det sig att vi skulle börja med uppgiften idag och att vi har en vecka på oss att skriva klart uppgiften, så nu sitter jag här och har ingenting att göra. Uppdaterar facebook varenda minut, men som vanligt händer det aldrig något.. samma status varenda gång jag kollar. Sen kan jag heller inte lyssna på musik, för jag har lyssnar upp alla mina timmar på spotify  även Carros konto.. måste fan ta och köpa premium snart.. annars får jag modra, sen så är hela min lista typ blå eftersom att jag har lyssnat för mycket på alla låtar.


Ikväll ska jag och dansa på blackis.. så kul att jag får börja fara dit igen nu när jag är medlem på LBS. Det var de jag såg mest framemot när jag flyttade till Luleå, kunna fara på blackis varenda torsdag och dansa utan att behöva åka bil i en timma före och planera och gorma för att det ska passa, samma sak när det gäller träningarna, förut  var pappa tvungen att stanna i Luleå efter jobbet och jag var tvungen att åka buss efter skolan till Luleå.. sen då träna till tjugo  över nio och sen åka hem, var ju inte hemma förens efter tio. Nu kan jag hoppa på cykeln fem minuter före träningen börjar och komma hem fem minuter efter träningen.. så jävla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0