Värsta jävla otursdagen

Hade lektion på morgonen så jag ställde klockan på halv 7 och tänkte stiga upp i god tid, var för trött och snosade för länge, fick stressa, när jag går ut upptäcker jag att de spöregnar ute, tar på mig huvan på jackan och skyndar mig till bussen, de är blött överallt och jag blir blöt, kommer upp mot vägen och då kommer de en bussjävel och skvätter ner hela mig.. skiter i de och fortsätter till busshållplatsen, upptäcker sen att jag hade glömt busskortet hemma, bara att gå tillbaka.. ringer till pappa och frågar om han kan tjutsa mig till skolan så jag hinner byta kläder.. Han ställer upp och vi skyndar oss till skolan, det var kaos i stan,vi får stå i bilkö hur länge som helst, som tur var så hann jag till skolan i tid.. men snacka om att man har känt sig ofräsch, i mammas skor, mjukis byxor och en blöt jacka, ofixad i håret och osminkad.. men så ska de vara .
// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0