Jag är lustig

Jo Jag är bra lustig, jag har på senare dagar bara lyssnat på dansmusik, det är ingenting
annat som duger. Folk som ser min profil måste ju tro jag har gått och blivit konstig.
förut var top artisterna, Iron maiden, black sabbat, kiss, dio, motley crue. Måste vara
nån period jag hamnat i, kanske är de dansmusiken som tilltalar mig mest just nu.

Men jag är sån.. så oroa er inte!! Jag har inte gått och blivit konstig, jag kan inte lyssna
på blandad musik, har flera olika listor som är efter vilket humör jag är på. Så jag är väll på
det humöret just nu, har behövts komma på bättre humör. Har varit lite så, jag har vaknat
på morgonen på allmänt dåligt humör, då har blackjack, drifters, Martinez, funnits där och
sagt saker till mig som har varit bra att få höra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0