Värdelös bloggare

Förlåt! Jag är verkligen värdelös på att blogga.. Men ibland har jag dagar då jag inte orkar
blogga elr nä det är väll fel att säga, men jag vet inte vad jag ska blogga om. Minna verkar
alltid ha hur mkt fantasi som helst och skriver hur många blogginlägg som helst. Men jag
loggar in börjar skriva, suddar, skriver, suddar, tillslut ger jag upp.

Aja, sitter nu och myser med Saga framför TVn och äter pastasallad som jag gjorde igår,
börjar 20 i 2 idag så har ingen bråtska alls.. Jag ÄLSKAR måndagar, gu så skönt!
Efter skolan ska jag på stan med Emelie och kolla efter en skinnjacka och sen ikväll
blir det att fara och foxa och bugga lite.. Sen får vi se om jag hinner med att gymma
också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0