32 mil.

 
Hallåj!
 
Nu har jag och Enyapenja landat i Vilhelmina efter 32 mils bilresa. Ingen hit när det typ varit
25 grader varmt och ingen AC i bilen. Nåväl, vi överlevde!
 
Känns helt underbart att jag ska få tillbringa ett par dagar med min absolut vackraste lilla
ögonsten, går inte en dag utan att jag saknar henne! Så nu ska jag verkligen njuta. :)
Dessutom har ju min fina kusin fått en liten kille, äntligen en bäbis i släkten! Så det ska bli
så kul att få träffa dom alla. :)
 
Har hållt å på å kollijoxa med mormors internet hur länge som helst, tills jag kom på att jag
så enkelt och smidigt kan ansluta datorn till iphonen. Daah.
 
Nä, nu ska jag och Enya ta en lång jävla promenad! Take care. ♥
 
 
/ Minna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0