Bokning och sånt.

 
Ikväll har jag och Linn suttit UTE och bokat hotell. Undrar verkligen varför med tanke
på att Linn satt med tjocksockar och lovikavantar, samt att myggen verkade älska vårat
tattarblod. Ändå fanns det ingen tanke på att gå in och sätta oss..? Tokigt.
 
Hur som helst! Vi har nu bokat hotell för 13 dagar i Thailand, varav 4 i Patong, 6 i Karon
och 3 på Phi Phi! Det ABSLUT SISTA vi vill är att flyga med nå charterbolag och bo
på samma hotell, äta samma mat, osv. Vi ska se och uppleva saker! Men vi blev
jättenöjda med bokningarna, både billigt och bra. :) Nu fattas bara dom resterande dagarna,
men de hinner vi nog!
 
Hotellet vi ska bo på i Karon.
 
Nu ska jag se film och sova, nattinatti ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minnis inte tror jag vi bokade nå hotell i Krabi va?:) hihi

Svar: HAHAHAH, jag lär mig aldrig säger jag ju! KARON!!

2012-08-02 @ 00:47:29
URL: http://www.linnooo.blogg.se
Postat av: Linn

Cool jag är som kör på anonymt namn!!!:)

Svar: Haha, aaah ;)

2012-08-02 @ 01:48:52
URL: http://www.linnooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0