Fin kväll.

Godmorgon!
 
Sitter på jobbet och tar ett par djupa andetag efter en relativt stressig morgon. Jobbar
själv nu på morgonen så det är mycket att tänka på, men det är kul!
 
Igårkväll efter jobbet, sådär vid halv 11 tiden fick jag veta att Lina hade kommit hem
till Älvsbyn, efter ett år i USA. Så det vart fort in i bilen för att köra till min efterlängtade
bästis, vi bara satt och pratade i ett mörk och dött Älvsbyn, vad jag saknat den människan ♥
 
Ikväll efter jobbet blir det snabbt hem, hämta upp Julia för att sedan köra till Lulä och se Kapten
Röd och Dead by april, ett måste!
 
Nej, nu ska jag göra mitt jobb! Hare bra och trevlig älg (som jag och Lina sa när vi var små),
tihii!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah och hoppas du HARE bra!
älskar dig!! vad jag har saknat dig med!

Svar: hhihiih, love you! <3

2012-08-04 @ 23:47:23
URL: http://linash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0