Bra, Minna. BRA.

Stänger av datorn, lägger mig ner för att försöka sova. Inser att jag inte är
trött och börjar grubbla inför morgondagen. kommer jag på, att jag inte
har någon svenska och att jag alltså börja 2. Men då kommer jag också på,
att jag inte kommer ha någon lektion imorgon alls, eftersom jag har utvecklingssamtal
och massa annat imorgon.

Så, NEJ. Jag tänker inte ta 7:25 bussen och kliva upp i onödan IGEN! Men måste
ändå ta den som går 10:13, så får vänta iallafall. Men ändå.

TÄNK om jag inte kommit på dethär. Vilken ovärd dag det hade blivit då!

Anyway.. Nu ska jag slå på en film eller nå och försöka somna iaf. Natti! :)


Puss på dig, finis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0