.



Kom nyss hem från Blackis, roligaste kvällen på mycket
länge. Bra musik och trevligt folk. Känner att jag börjar
vara på gång nu, känner mig som en fjäder när jag
dansar och jag känner takten så bra, dessutom så
börjar foxtrotten sitta nu också, är inte alls lika stel, som
förut.. kommer nog bli bra det här!! 

Däremot så har jag inte fått någon danspartner till tävlingen
i Mars.. så blir ingen tävling för mig, men det gör inte så
mycket, har ändå på senaste tiden funderat på om
tävling verkligen är min grej, jag är nog mer social
dansare. Tycker det är roligare att fara ut ett gäng och
dansa och träffa folk.

Kan också ta och berätta att mitt deppiga humör har totalt
vänt och åkt upp i en racerfart högt upp, nu känns allt
mycket bättre, för tillfället i alla fall, hoppas det håller
i sig ett tag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0