Hair

Måste bara slänga iväg ett tack till Julia och Emma som tvingade mig att ta ut
mitt kråkbo till hår. Vart ytterst förvånad när jag insåg hur mycket mitt hår
faktiskt hade växt!

Och måste också tacka min syster Maja som båda färgade det och klippte
till det! Det har resulterat till ett friskt och glansigt hår som inte tovar sig
eller är slitet i topparna. Tack!

Har dessutom blivit mycket bättre på att ta hand om mitt hår. Det är faktiskt
värt dendär lilla extra tiden före/efter och under duschning. Och att inte tala
om att använda värmeskydd.

image description

Och jaa, jag vet att min utvärdering ska komma först om en månad. Men ppsst, ricinoljan
FUNKAR! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0