Hon gjorde det igen.

Körde en favorit i repris-Steg upp halv 7, satte mig på bussen 25 över 7.
Sitter på skolan och börjar inte föränn 12. Det är så oerhört lyckat!

Dock så var det med flit denna gång. Dessa håltimmar är ju egentligen
ypperliga tillfällen till att plugga. Jag har suttit med faserna i mer än två
timmar. Jag är less, men jag vill bli klar!

Känns som att det vore som att hugga sig själv i magen att inte klara
körkortet. Nu när bil är fixad och en massa bilresor inplanerade. Näe,
jag får inte misslyckas!


Jag saknar Sandra. Vi har inte träffats på typ 100 år. Huvva, såhär får de inte vara! Tur
att vi har bokat hotell nästa helg, då får vi bara vara. Leva och må gott, bara jag och Sandris! ♥


Sommaren innan 1:an.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0