Nu kör vi

Nu är allt packat och klart inför imorgon. Det är vid sånna här gånger
man upptäcker vad man skulle behöva införskaffa sig. Min bikini är
hemsk och skulle egentligen behöva ligga i soptunnan, sen så skulle
jag behöva en bättre väska och en ny necessär. Men det är sånna 
där tråkiga saker som man inte orkar lägga pengar på. Min bikini var
så fin i somras när jag var solbrun, men nu, näfyfan..nu är den ju 
förfan nästan samma färg som min hy. 

Aja skitsamma, man ska inte bry sig om vad andra tycker
och tänker. Man skulle må så jävla dåligt om man skulle
gå och tänka så. Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna
på min nya spotifylista med instumentalmusik. Blir så lugn
av det och det är speciellt tvärflöjt, panflöjt, saxofon,
harpa. Kommer somna på en gång.

 Lyssna och njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0