.

Det där med alla ♥ dag har aldrig riktigt varit min grej.
Varför ska vi vara extra kärleksfulla mot varandra på
en speciell dag när vi kan vara det varje dag.

I alla fall så ska jag trots allt följa strömmen och vara
lite extra snäll mot mina föräldrar och laga gomiddag
till dom. Om de är nån man ska visa kärlek till så är
det sina föräldrar.. Dom är verkligen värda lite extra
kärlek.

Fick mig en tankeställare när jag kom hem från Piteå
havsbad.. Mamma och pappa hade ställt upp med att
vara chaffis, från Luleå till Älvsbyn sen till Piteå och
sen till Luleå igen.. sen samma sväng igen på söndagen.
Dessutom hade mamma städat min rum och strukit
alla mina kläder och stoppat in dom så snyggt i min
garderob.. och jag klagade och surade när mamma
ville att jag skulle gå in och handla.

Fy så dum jag kände mig då när jag insåg vad jag
hade gjort. Man tar sina föräldrar för given. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0