I love to dance

Sitter och ser Big Brother nu.. är väll inte sådär jätte imponerad, och
blir egentligen bara irriterad, men nog lär jag säkert sitta framför Tvn
och titta varje kväll.

Har varit på dansträning i kväll i typ 4h, provade först på att dansa lite
Boggie Woogie, sen bugg träning som vanligt och efter det blev det
dubbelbugg.. så kul att man får prova på lite olika danser, nu kan jag
grundstegen i Lindyhop, Boggie woogie, Rock n Roll, bugg och foxtrot.

Fast tror främst att jag kommer dansa mest bugg och foxtrott. I helgen
har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lungt och kollat en massa
på tv, har fixat nu så vi har en massa kanaler igen.. Så skönt!!
Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och läsa min bok som ja måste
läsa ut tills på tisdag. Seee ya!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0