Flickan med guldväskan

Sitter och väntar på att religionen ska börjar tjugo i 2, drygs dom fan
men det gör inte så mycket eftersom det är sista måndagen det
kommer vara såhär.  Har läst klart MUM A, så nu kommer jag ha
sovmorgon till tjugo i 2 varje måndag.. jag ska verkligen inte klaga,

däremot är det lite trist att sluta i gruppen när det är som bäst,
har ju som lärt känna alla nu och vi har haft som roligast dom 3
sista lektionerna.. så kommer sakna grabbarna lite.

Sitter nu och lyssnar på favorit musiken och käkar på
kinder maxi som jag hittade i min väska, snacka om flickan med
guldväskan, är inte första gången jag hittar godis i min väska, och
alltid när jag behöver det som mest!


bjuder på lite Skid Row.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0