God kväll

Sitter i soffan hos mormor och morfar och kollar på tv. Kommer ägna sportlovet
i Älvsbyn, så om det är några Älvsbybor som vill hitta på nått så hör av er, skänns
dock lite tråkigt att vi inte har sportlov samtidigt, rätt dumt att det ska vara så
egentligen.. varför ska det vara så för?

I helgen har jag inte gjort något speciellt, har haft besök av mormor och morfar,
var och såg hockey med morbror och små kusinerna, Luleå mot Färgestad, Luleå
vann så klart med 4-1 sen efter det så for jag och Carro ner på LTU och såg på
fyrverkerimästerskap, och snöbollstävling.

Kom just på att jag inte kommer kunna dansa på en hel vecka, hur ska detta gå..
är ju van att dansa minst 2 gånger i veckan. och jo föresten så är de ju buggtävling
i Älvsbyn på lördag, kommer tyvär inte tävla eftersom jag inte har fått nån danspartner
men dom från min grupp ska tävla så det kan bli kul att se.. be there!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0