Det vackraste på 4 ben.


Min ögonsten igårkväll när vi skulle sova.

Om det finns någonting jag aldrig kommer kunna tacka Jens nog mycket för är att han skaffade Enya.
Jag hade väl aldrig trott att en liten svartvit sprätt, med lurvig svans och livliga ögon, kunde
påverka mitt liv så pass mycket.

Ibland när jag tittar på henne, kan tårarna börja sputa bara för att jag känner mig så
lyckligt lottad att få äga den finaste skapelsen på hela jorden.

Tack för att du ger mig ork, energi och vilja till att fortsätta. Tack för att du kan lysa
upp tillvaron även när allt känns svart. Tack för alla gånger du tröstat mig. Tack
för alla gånger du fått mig att känna mig trygg. Alla borde få ha en sån som du.
Om du bara visste hur mycket jag älskar dig. ♥

Enya, om du försvinner. Försvinner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0