Iron Maiden in my heart

Har laddat ner Iron Maiden Rock in Rio konserten på datorn..
Har även tagit fram högtalarna ur byrån så jag har konsert i
mitt rum.. så underbart!♥

Jag hoppas verkligen att Iron Maiden kommer tillbaka till Sverige igen
så man får se dom live..Är så besviken på mig själv att jag inte
köpte biljetter och for. Får verkligen hoppas att dom kommer
tillbaka till Sverige för någon jävla gång i mitt liv ska jag se
dom, om jag så är 70+ och går med rullator så ska jag
stå där.. Haha tänk er en gammelkärring stå och headbanga
sååå kul!!

kanske blir en sån där tuff tant med vitt långt hår, piercing
i näsan, ögonbrynet och en jävla massa tatueringar på armarna som
röker hasch och svär en massa!!

Sitter nu och väntar på att P ska komma hit.. sen kanske vi
far till Linnea och nattar där.. Lär inte bli nå skrivning från
mig i helgen så ni får ha det så bra.. See ya!


Kommentarer
Postat av: Moster Titi

Nähähähä Sandra...du kommer att vara en söt liten tant, med permanentat blått hår som stickar och bjuder barnbarna på hembakta bullar, och så kommer senila moster med löständer och hälsar på med rullatorn ;)

2012-01-07 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0