Nattugglan

Hej! en speedad Sandra här..
Alltså vad är det för fel på mig? VARFÖR ska jag alltid bli pigg kring
klockan 12-01 tiden och sen vara vaken till 4-5 innan jag somnar.

Vad jag än provar så sitter jag här varenda kväll. Jag har provat att
stiga upp klockan 7 och jobbat, men ändå sitter jag uppe och ugglar.

Jag har provat att dygna, slutar med att ögonen blöder kring 7-8 tiden
och jag somnar. Igår provade jag att gå och lägga mig tidigt, låg och
vände på mig i flera timmar och sov oroligt hela natten..
 
Åh jag blir tokig.. hela jullovet har jag sovit till klockan 3-4 på dagen..
Man går och lägger sig när det är mörkt och vaknar när det är mörk..
så kul, jag som är beroende av dagsljus. Jag blir deppig av all dess
mörker!!

Aja sitter nu och halvkollar Hockey VM. Har även kollat matchen mot
Skellefteå och Luleå idag.. så har blivit mycket Hockey idag.. Har
börjat tycka om sporten, har tom börjat kunna spelregler och
namnen på spelarna i Luleå.. Vad håller på att hända?

Har inte varit så intresserad förut. Det är när jag har fått följa med
och sett matcher live på coop arena.. PANG så tyckte jag om Hockey!!
Minna vi måste gå och se hockey!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0