Ny dag, nya tag.

Godmorgon!

Har inte sovit många timmar i natt, men tog mig ändå upp och pallrade mig till
skolan, nöjd tjej!

Har hål och sitter och drömmer mig bort. Om jag hade haft pengar hade jag
tagit första, bästa plan och stuckit härifrån. Låångt bort. Allra helst till Thailand..
Om jag är smart börjar jag spara pengar redan nu och sticker så fort jag kan.
Om de så innebär att jag ska resa själv. Fast å andra sidan vill jag nog resa själv.

8_184091739_largeTumblr_lw5pmtd5xr1r6dvh6o1_400_large_large

Jag måste göra någonting snart, innan jag blir galen. Ibland funderar jag på att
hoppa på ett tåg, utan att veta vart det går, vart jag ska kliva av eller var jag ska
ta vägen.

Tänk om alla mina tankar, kunde bli verklighet. Tänk om jag fick chansen att styra upp
mitt liv, en gång för alla.

Men när detta förhoppningsvis är över, då är jag så jävla mycket starkare än alla andra.
Då ska INGEN få sätta sig på mig. INGEN ska få utnyttja mig på detta sätt. Det är inte jag
som ska komma krypande, gråtandes tillbaka. En dag ska jag visa att jag fått nog, att jag,
precis som alla andra, vill leva MITT liv utan att behöva få alla dessa slag i magen.

Jag ska göra nått som slår er med hämpnad. Jag ska resa mig upp, och slå tillbaka.

Julia,
om det så ska innebära att vi ska råna en bank och själa en bil. Så sticker vi
till Norge. Jävlasäkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0