Obehagligt?

Alltså det är mer än ofta, när jag är och kollar runt på nätet, att jag
ser denna så kallade C-string.

Den ska tydligen var bra om man vill dölja en ful troskant. Kanske när man
ska ha en tight klänning eller kanske bara ett par jeans. Jag tycker faktiskt
det låter fränt!
Dessutom finns dom i one size.

C-string | Hård diademliknande stringtrosa 

Men det första jag tänker är ändå: Fan vad obehagligt?!

Nåväl. Sitter iaf och kollar på underkläder (händer typ ALDRIG), men tyckte jag skulle
ta fram min kvinnliga sida, bara för att.

Hittade iaf en sida jag tyckte var lite kul. Nog för att det inte var mycket som föll mig i smaken..
Men tyckte det fanns mycket sött också. Dessutom var det sjukt billigt! Kanske blir en beställning
ändå!? :)

Klicka på bilden för att komma till sidan

Och NEJ, jag tänker inte bli någon modebloggare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0