PMS

Ni vet mina kära, gulliga, snälla orm, som jag berätta om? Ja, precis. Den
som var så SNÄLL och LÄTTHANTERLIG.

DEN ormen hoppas jag fan ligger och ruttnar bort och självdör just i denna
stund.

Näe, så kan jag ju inte säga.. Men fan vad den fallit i mina ögon! För den
har nämligen fått en humörsvängning som heter duga. Den var snäll, bäst,
mammas lilla gullegris.. osv.

Nu är den ful, äcklig, dum, farlig, idiotisk.. osv. Med andra ord så har jäveln
blivit HELT annorlunda, och har redan bitit mig TVÅ gånger på en och samma
dag! Den fräser, skallrar med svansen och är rent utsagt obehaglig att hålla
på med.

Åååh, what to do? Min lilla Ducatiälskling, sluta vara så jävla arg.. :(


Såhär såg jag ut efter jag blev biten. Allergisk reaktion?


Kommentarer
Postat av: Blåndi

Haha ojoj du har ju värre pmsproblem än jag ;) då är du farlig alltså..

2012-01-23 @ 01:50:50
URL: http://turbopingvin.blogg.se/
Postat av: Tobias

vad var det jag sa ormar är bara bra som bälten!!!!!!!!!!

2012-01-25 @ 21:48:30
URL: http://tobiincity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0