"Tio minuter en kvart!"

Ni ska veta vilka underbart jävla goda pizzor jag och Julia gjorde idag! Fast mest Julia,
jag bakade bara ut ett par stycken. Men ändå! Vi gjorde calzones, med nån speciell
calzone-deg. Å fysatan vad goda dom blev! Bättre än köpes ;)

Pizzabagare nästa??

Anyway. Så känns det som att det ENDA jag gör när jag kommer hem från skolan
är att plugga körkort. Men jag ska tamefan ha det den ***!

Och jag och Sandra har så jävla underbart roliga planer på G! Wihooo! :D



Nöjd tjej har varit ute och motionerat alla dagar i veckan, förutom idag. Då jag kände
att jag var tvungen att plugga.

Imorgon börjar mitt nya liv och då är det byebye till pizzor, negerbollar och.... semlor. :(

Nåväl. Jag är taggad som fan och nu jävlar ska jag bli fit for fight!

Over and out. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0