.



Sitter och har Multimedia med EC10 grabbarna och Kalle..
Var ett helvete att stiga upp i morse, snoozade in i det sista,
 fick i princip springa till bussen. Så känner mig inte så fräsch idag.
Men jag får skylla mig själv som sover så länge..

Kändes dessutom jävligt jobbigt att måsta ha hål i typ 3 timmar
 varje måndag.. men då fick jag reda på att vi bara kommer ha MUM tills sportlovet.
Så jag kommer ha sovmorgon till 2 varje måndag efter det. Bara fortsätta
kämpa med dom jobbiga mornarna några veckor till.

Ska göra en stopmotion/animering.. Känner redan nu att det kommer flippa.
A regular day whit Foppe. En kortare actionfilm då Foppe slåss med en
trädocka och får stryk av dockan. blir så när man är enda tjejen i gruppen.
Får väll se hur det slutar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0