Don't try to fight the feeling.

Jag kommer aldrig glömma DEN dagen. Jag minns den som om de var igår,
varje liten känsla jag hade i kroppen. Hur jag svävade på små, rosa, fluffiga
moln påväg hem.

Du hade visat det så tydligt redan från början. Du använde ord som "ska" och
"din". Men ändå blev det som aldrig helt klart för mig. Förutom just den
kvällen, då jag visste vad jag ville, helt plötsligt.

Du har alltid varit bäst i hela världen på att få mig att må bra, och det är du
fortfarande. Det finns ingen som kan trösta mig som du, ingen som kan få
mig att känna såhär.

Det spelar ingen roll vad folk säger, vad dom tänker och tycker. Man kan
bara inte blåsa bort en känsla som man så starkt känner, man kan inte
sudda bort känslor. Det är du och jag det handlar om, ingen annan.

Ibland blir jag så less på folks åsikter. Egentligen vill jag bara skriva rätt
ut att dom ska knipa käft och försvinna. Men som den fega personen
man är, står man bara där. Helt tyst. Sväljer ilskan och tar ut det på
något annat i stället.

Du förtjänar inte dethär. Det gör ingen. Jag känner dig så jävla bra,
bättre än alla andra. Vad som än händer så vill jag dig inget illa,
det gör jag inte. Har så jävla mycket att tacka dig för. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0