Sandras depptalk

Fredagmorgon och jag är så trött att jag håller på att dö..fick kämpa mig egenom
religionen för att hålla ögonlocken öppna och det var verkligen jätte svårt.
Har samhälls snart också, lär säkert få kämpa mig igenom den lektionen också.

Veckan har varit jobbig.. dom negativa tankarna har dragit ner mig till botten..
fattar inte att man kan gå från att vara på 100% på topphumör och nästa dag
så är man 100% negativ.. Och nej det har inte hänt något, det är bara vissa
veckor som dom negativa tankarna kommer smygandes..

En liten pyttesak kan tända en fet jävla atom bomb av negativitet.. Har gråtit
för saker som inte ens har hänt ännu, saker som jag går och oroar mig ska
hända, bara för att jag får hemska bilder i huvudet hur det skulle vara utan
den saken osv.. Vilket gör mig så fruktansvärt ledsen.. Men det dumma är
att om jag fortsätter tänka så, så kommer det ju tillslut att bli så..

Går hela dagarna och kämpar med dessa tankar.. är som på en tecknadfilm
Djävulen på ena axeln och ängeln på den andra:

Ängeln -
Sandra allting kommer lösa sig, det är ingen fara..det är bara nu
du känner såhär, det kommer gå över, det lovar jag!

Djävueln
- I helvete! Du kommer ha så här i resten av ditt liv, det är bara att
acceptera din fule fan!

Är nog egentligen inte så konstigt att jag är så trött när jag kämpar med dessa
tankar. Det är det så dumt att gå och tänka på saker som inte har hänt
ännu, jag behöver inte måla fan på väggen innan jag vet hur det egentligen
ligger till. Tänk om man skulle gå och vara orolig att  man ska dö, då skulle man
inte orka leva.. Det är egentligen bara en liten jävla grej som inte är något
speciellt egentligen någonting som man inte ska bry sig om..

Ja det är bara att vänta och hoppas att denna deppigahumör ska gå över.
Känner helst för att åka till Älvsbyn och hälsa på släkten, få fylla på med en
massa ny positiv energi som man får från dom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0