Bara ett mirakel kan hjälpa mig nu.

"Mår du bra nu?" Nej, jag mår inte bra. Jag mår skit, rent ut sagt.

Hade jag fått som jag velat hade jag bara velat försvinna. Gå under jorden,
gå i ide. Försvinna. Upphöra. Inte finnas till.

Men så lätt är de inte. Istället måste jag stå här, leva och fortsätta. Ta alla
käftsmällar, dag efter dag. Det värsta är inte det som har hänt, utan att hela
tiden känna känslan att man inte vet vad man ska göra. Den äter upp mig
innifrån, sakta men säkert.

Det är okej, jag klarar mig. Brukar jag säga. Det gör jag, jag klarar mig.
Men ibland ställer jag mig frågan, vill jag klara mig..? Vill jag fortsätta leva
med denhär känslan som plågar mig HELA tiden. Känslan av att inte veta
nånting. Inte veta vad man ska göra, inte veta vad man ska tro.

Hur jag än gör, sårar jag någon. Jag skiter blanka fan i hur det går för mig,
bara alla dom får må bra. Jag vill ingen något illa. OAVSETT vilket.

Jag har alltid gett människor en andra chans, ibland till och med en tredje
chans. För det finns inte en enda människa på denna jord som är full i skit,
alla är bra på nånting, alla har någon bra sida.

Medans andra kunde plåga mig med ord och kränkningar, tänkte jag aldrig
några onda tankar om dessa människor. Jag försökte alltid se det fina dom
hade och hoppades att en dag, KANSKE dom slipper hålla på som dom gör.
För inte kan dom må så bra själv, det visste jag.

Vissa saker ångrar jag. Varför sa jag inte ifrån? Varför lät jag det gå så
långt? Hur kunde jag låta EN ENDA person, förstöra så många år av mitt
liv? Men samtidigt är jag glad över detta, över hur stark jag blev. Att jag
övervann allt detdär, JAG KLARADE DET.

Jag önskar att jag kunde säga att 2012 blir ett bra år, men det vore en
lögn. Detta år kommer bli tufft, så innihelvetes jävla tufft. Jag vet att
jag kommer få gråta mig till sömns många nätter, tänka tankar om
att ge upp. Jag vet att jag kommer vara arg, besviken, förtvivlad och
helt krossad. Jag vet de.

Jag vill alla så väl. Om jag ändå kunde trolla, och hjälpa alla igenom
detta. Ingen förtjänar det. Alla dessa människor som jag älskar med
hela mitt hjärta, jag klarar mig inte utan nån utav er. Jag vill inte vara
utan er! Jag skulle kunna göra ALLT för er, ALLT.

Bara ett mirakel kan hjälpa mig nu.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Älskar dig av hela mitt hjärta. Skulle vilja göra ngt för dig. Längtar efter dig. Kram.

2012-01-03 @ 18:38:56
Postat av: Minna

Älskar dig också obeskrivligt mycket! Längtar efter dig med, kramkram<3

2012-01-03 @ 19:17:39
URL: http://boissbaon.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅH, usch vad jag önskar att jag kunde vara där hemma nu, jag menar, vad är bästisar annars till för om inte att vara där för varandra? .... vad sägs som att ta en liten (bara liten sådär) pytteresa över pölen och fly lite från vardagen ett tag och komma och hälsa på mig? ;) Ta och köp en trisslott eller nåt. Så kan du komma och leva i en dröm med mig. PUSS, och massa massa kramar <3<3<3

2012-01-05 @ 01:29:53
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0