Tralala

Kanske dags att blogga igen. Har väll inte hänt så mycket sen
jag bloggade sist. Helgen har gått i dansandets tecken,
dans till Expanders i Piteå i lördags och buggträning igår.
Riktigt kul var det och jag måste verkligen ut och dansa snart
igen, eller hur Emelie? Ja och Linnea också så klart.

Och ni som inte kan så mycket om utedans kanske tror att vi
far där bland en massa pensionärer och kramas med gubbar i
70 års åldern. Men där har ni fel, det är faktiskt mycket yngre
killar där.. Sen så far man ju dit för att få röra sig till musiken.
så att få kramas i en foxtrott med en äldre herre gör
absolut ingenting, dessutom så brukar dom vara så mycket
bättre på att dansa.

Om vi ska fortsätta prata om dans så kommer det vara en
tävling i Älvsbyn den 3 mars. Och om jag får tag på en partner
så ska jag tävla då. Så se till att vara där då.. okej bra då ses
vi! Nä men vet inte ens om jag vill tävla.. får väll se hur det blir

Nä nu ska jag sätta mig och skriva svammel på skype med Minna.
Rätt konstiga är vi som håller på och skriver på skype när man
bara hur lätt som en plätt kan trycka på en knapp och prata
istället. aja See ya♥





Kommentarer
Postat av: mandyyy

Klart du ska tävla!! "Ångra hellre det du gjort, än det du I N T E gjorde" Bara du inte glömmer gratta mig på min födelsedag! :-D 3 mars.. tihi..

2012-01-30 @ 17:25:33
URL: http://amandamattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0