.

 
Har på senaste tiden börjar hitta en massa fyrklövrar, har hittat över 10 stycken bara på dom här senaste veckorna och har tom hittat flera på samma dag. det är så jävla häftigt, och jag letar inte efter dom heller, utan jag får bara syn på dom, Alltid när jag går så går jag oftast och kollar ner i backen, och då dyker jävlarna bara upp, den blir typ "Jahapp där var en till" är typ inte kul ens längre, men häftigt är de ändå, det är ju inte stor chans att man ens ska hitta en fyrklöver i sitt liv, läste på Wikipedia om fyrklöver och där skriver dom att chansen att hitta en fyrklöver är egentligen inte möjlig att ens räkna i promille, Fyrklöver är mycket ovanliga och därför anses det enligt gammal tradition bringa lycka att hitta en fyrklöver. Speciellt tur vet jag väll inte riktigt om jag har haft, eller känner då ingen skillnad i alla fall och provade köpa en trisslott och tänkte att jag kanske skulle bli miljonär, men vann då bara 75kr, fast det är ju iofs en början på en miljon. Tänker i alla fall inte ge upp.
 
Imorgon blir det att jobba igen, men för ovanlighetens skulle så längtar jag tills imorrn. Rätt ovanligt att man gör de, brukar ju oftast vara så att man har ångest för att man ska upp och jobba osv. Men jag längtar då bara som fan, kan ni gissa varför??.....Jo Andreas kommer!! Har inte fått träffa honom på hela 7dagar, så det blir jätte bra att få träffa han igen, har saknat honom så mkt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0