Allt och inget.

 
Okeeeej. På tiden att blogga kanske? Ni kan dessvärre inte förvänta er så mycket
inlägg från Sandra, eftersom hon fortfarande är dattalös. Men jag får väl försöka styra
upp det hela! Även fast det känns ensamt. Dessutom2 så jobbar jag gooode mycket,
därav min frånvaro också. Bra! Då var de sagt.
 
Har iaf nyss kommit hem från ett härligt pass på gymmet. Slutade efter 8, for till Tobbe
och umgicks lite (Läs: Blev matad) sen for vi och biffade! Gick ganska trögt, är så trött
efter helgens långa arbetspass. Men bättre än ingenting, I guess.
 
Imorgon blir det att fara till Pite en strukko. Ska köpa lite nya kläder inför stockholm,
kan ju inte fara och se ut som en slåssahåssa. Tydligen. Nåväl, hoppas jag hittar nå.
 
Det var de. Nu ska jag duscha och se 30 grader i februari, ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0