andrajuli

Hallåhej!
 
Ehm. Jahaja, det är nu jag ska skriva nå intressant. Igår kom Emma hit ett tag, sen
for vi å köpte hårfärg och for till hon. Jag köpte typ en jävligt röd och hoppades att det
i alla fall skulle synas lite, vilket de gjorde. Litelite. Men de vart bra ändå!
 
Sen slog vi på en skräckis, men båda somnade så det var väl inte allt för lyckat. Jag
vaknade klockan 6 av att jag var arg på mitt öra som jävlats i ett par dagar. Ett GAMMALT
hål har gjort svinont och jag har inte kunnat nuddda vid det. Men halvt drogad som jag var
imorse, så lyckades jag pilla lös örhänget med hjälp av två pincetter. Det rann typ en liter var, så
det är väl bara låta det vara ett tag.. Suck.
 
Har sån jävla lust att köpa en massa nålar och kanyler och bara sticka hål mig mig själv.
Töja örat vill jag också. Men när ska jag få tid till allt? Ååååh.
 
Failade då massor med ett skriva ett intressant inlägg. Hejdo.
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

TÖJA örat?!??!
?!?!?!?
neeeeeeeeejjjjjj????
..........

:)

Svar: Hihihi, joooo ;)<3

2012-07-06 @ 23:39:00
URL: http://linash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0