Here i am

Har fått låna älsklingens dator i veckan så nu är jag inte datalös längre, dock har jag ju som ni märkt inte bloggat något ändå, ursäkter och ursäkter efter varann , bara ta och erkänna att jag jävlat suger på att blogga, egentligen ingen idé att jag har någon blogg för det blir aldrig några blogginlägg från mig.
 
Kanske man skulle ta och göra om bloggen till Minnas blogg och så gästbloggar jag ibland då jag känner för det. Ja jag vet inte. Aja, mamma och pappa är på Fårön och campar så jag och Carrofia är hemma helt alone, så jag får vara mamma åt henne och fixa med mat och grejer, ska snart ta och laga ananasbiffar med potatismos och en god sås. Kan lägga upp recept sen för er som är intresserade. Sen ska jag och Carro ha egenvård och mysa en massa tjejfilmer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0