Sommar,sommar och sol

Havet och vinden som doftar kaprifol!! Nu verkar äntligen sommaren ha kommit upp till Norrland, det var på tiden, hoppas bara den har lust att stanna ett tag till så man hinner njuta av den lite. Har jobbat som vanligt idag, har varit rätt lungt så fick sluta vid 2. Jobbar 9-2 i veckan så det känns riktigt bra, får mer tid till att vara med Andreas♥
När jag kom hem så satte vi oss ute och solade lite och sen for vi iväg och tvättade hans bil och handlat mat till i veckan, en riktigt god veckomeny blir det, som vi ska laga tillsammans, är så kul att laga mat med älsklingen, han är så duktig. känns som bra att vara själv så här i veckan, för då får man prova på hur det kommer att kännas när man flyttar hemifrån, och det går riktigt bra.
 
Ska banne mig bevisa för mamma och pappa att jag kan klara mig själv.. VILL FLYTTA HEMIFRÅN! är så sugen på att få inreda och fixa i sitt egna lilla place, få ha det precis som man själv vill ha det, sitter och kollar i mammas inredningstidningar och på internet, och drömmer om hur det ska se ut i mitt egna hem, har fått en massa inspiration så jag vet precis hur det ska se ut!
 
Nu ska vi äta jordgubbar och kolla på film, see ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0