Använd flytväst.


Godermörgen!


Vilken underbar dag! Solen skiner, det är stekande hett och livet leker!

Nej. Det regnar precis som alla andra dagar. Hur fan har vädergudarna tänkt? 2012, året då jorden gick under, på grund av att alla drunkna!

Och svenskar är tydligen känd för att jämt prata om vädret och jag är så svensk som man kan bli, alltså får jag babbla hur mycket jag vill om le väder. Har ni btw tänkt på varför vi pratar om vädret? Jo.. Det kan ju typ se ut såhär:

Svensk1: Tråkigt att det regnar idag..
Svensk2: Jo, men det var ju i alla fall lite sol igår.
Svensk1: Aa, och det blåser ju faktiskt varma vindar idag.
Svensk2: Ja, det är ju skönt det i alla fall. Dessutom skulle de bli varmare imorgon.

Thailändare1: Det är varmt idag!
Thailändare2: Precis som igår!
Thailändare1: Jo, och alla andra dagar..
Thailändare2: Fast det regnade ju faktiskt en liten skvätt för ett par månader sen.

Can you see the difference? Anledningen till att vi jämt pratar om vädret, är ju för att det alltid ska jävlas med oss. Daaah.

Nä, nu ska jag tänka över BRA inlägg. See you later, alligator! For a while, crocodile!






Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahah vad rätt du har!!?
och oh oh oh! vem var det du fick see you later alligator for a while crocodile ifrån?:D jag använde det senast idag btw! haha:D

Svar: Haha, tycker du!? Tack! Då är jag inte ensammen. Från dig såklart! ;)<3

2012-06-18 @ 08:07:23
URL: http://linash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0