Balklänningshelvete.

Okej, balklänningen. Den jävla balklänningen.

Jag fick den, vart kär, men insåg att den var för kort. Dagen efter katastrofen ringer
företaget och säger att dom kommer fixa min klänning i tid, dom lovade.

För någon dag sen ringer dom och säger att dom inte kommer få klänningen klar.
Men att dom ska skicka en annan.

Den fick jag igår. Har än inte prövat den, men.. den är inte röd. Det var väl egentligen
det enda jag begärde, att min balklänning skulle vara röd. Nu får jag ha en blå istället.

Tja, vad ska man säga? Allt blir inte riktigt som man tänkt sig.




Kommentarer
Postat av: Linn

Den är säkert jättefin Minna :)

2012-06-02 @ 17:28:55
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0