Fetjävlabildbomb

Tänkte att det kanske skulle vara lite kul med bilder från studenten och så. Bättre sent
än aldrig, liksom.
 
Min balklänningen. Jag gillade den faktiskt!
 
Sandris bal. Hon och Andreas var sååå fina!
 
Vi i klassen gjorde den bästa "skylten" evör!
 
 
Min balfrisyr som min syster gjorde. Vart jättenöjd!
 
Nå uppträdande på balen.
 
Snyggtobbe!
 
Redo för avgångsmiddag, yaaao!
 
Tobbe var såå fin!
 
Snyggtobbe och nå miffo.
 
Redo för att fara ut på byn å göra reklam för bästa klassen.
 
Vi fick den bästa platsen. Stora rondellen. Problemet var bara att vi inte hade något att hänga upp lakanet
med. SÅ..
 
Vi tog mina skosnören. Som Linn så snällt knöt upp. Det regnade, dessutom!
 
Vart blöt och less så körde på barfota. Mina skor var inge fina, inte heller direkt användbara.
 
Tillslut kom vi iaf på idén att gå och köpa en silvertejpsrulle. Sagt och gjort, vi använde upp hela.
 
 
 
 
Champagnefrukosten.
 
 
 
Vi åt supergod studentmiddag ute i ladan.
 
På kvällen for vi till Sandra.
 
Andreas hade kul med min kamera.. Hah!
 
Moi, to, sa.
 
Linn var grön, men lika fin för de!
 
 
Sandra och Linn var suddiga och rädda i taxen påväg hem.
 
Dagen efter studenten umgicks jag med Julia. Och hennes fullt normala hund.
 
Sen bärde det av till farmen med Linnii!
 
 
Diggade maskinen som bara den! Sjukt bra!
 
 

De var det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0