Jag är listig.

ALLMÄNT...
Namn: Minna Skandahl.
Piercingar: Bara i öronen!
Tatueringar: Nacken och baki örat.
Längd: 165,5.
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Mörkbrun.
Önskar du att du bodde någon annanstans: OM jag gör.
Tänker du på självmord: Vill inte iaf.
Tycker andra att du är attraktiv: Knappast.
Vilket shampoo använder du: Victoria Secrets, bästa evvöör!
Vilken parfym använder du: Vanilla.
Vad är du rädd för: Att livet fuckar ännu mer.
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar. Det är inte jättetråkigt..
Gillar du Berg-och-Dalbana: LOVE them!

SENASTE...
Film du hyrde: Ingen aning! Typ Åsa-Nisse förra sommaren.
Film du köpte: Bra fråga..
Låten du lyssnade på: Flickan och kråkan.
Låten du hade på hjärnan: Dansa Pausa.
Låten du laddade ner: Mitt minne är inte såå bra..
Personen du ringde: Sandra.
TV program du tittade på: Kniven mot strupen.
Personen du tänkte på: En person.

FAVORIT...
Mat: Går it att svara på den frågan! Thaimat, palt, rökt abborre, blöta.. ååh.
Låt: Just nu.. kan inte välja.
Sak att göra: Sova och drömma BRA drömmar.
Sport: Innebandy.
Dryck: Vatten och cola.. fuck.
Kläder: Mjukisar.
Film: Titanic, titanic, titanic.
Bil: Ferrari, Impreza, merca.. mm.

ANTAL...
Gånger du varit kär: På riktigt, en gång.
Gånger ditt hjärta brustit: Om och om igen.
Hjärtan brustit på grund av dej: Säkert nån gång..tyvärr.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger.
Ärr du har på kroppen: Några stycken.

SENASTE...
Bok du läste: Kim Novak badade aldrig i Genesaretssjö.
Personen du fick mail av: Typ matklubben.
Personen du fick brev av: Polisen.
Personen du fick sms av: Sandris!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nån dag sen.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vett it mycket.
Var det kul: Nä..
Hur tidigt stiger du upp: Beror ju på!
Gillar du att slåss: Nejnej.
Vad ska du göra ikväll: Självdö.

Är du seriös: När jag måste, ja!
Vad är du allergisk mot: Lögner och idioter.
Var har du ont: I den tomma skallbasen.
Använder du hårspray: Nae.
Kan du stå på händer: Kan stå på mina fötter..?
Favorit serie: Halv åtta hos mig! Och The walking dead, såklart.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror ju på!
Gillar du ketchup: Elefantbajs är typ godare!?
Är du glad nu: Nope.
Var du glad igår: Lite.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: De gör jag!
Vad dansar du till: Dansa Pausa!
Stockholm är: staden där fjollträskarna bor.
Göteborg är: mycket finare än stockholm!
Kan du sjunga: Hellre än bra, så att säga.
Mer värt än guld: Lycka, kärlek, vänskap, familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: Thailand!!! NU!!!
Ska bli skoj: Vett it nå.
Ska inte bli skoj: Att vara en fattig, uttråkad student.
Sparar till: Thailandresa!
Väntar på: Att lyckan ska komma för att stanna.
Pålägg som gäller: Ost, skinka och gurka.
Dagens dryck: Vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0