Nu gör vi slut.


I 3 år har vi hållt ihop. Vi har haft både bra och dåliga stunder. Dessvärre har vi bråkat
mer än vi varit vänner, vilket gjort att vi står där vi står. Hade det inte varit för alla gånger
du svikit mig, kanske vi hade fortsatt leva tillsammans.

För nu har jag bestämt mig. Det blir inget mer oss. Det är bäst att du får komma till någon
som behandlar dig väl.

För imorgon återlämnar jag min kära HP till datagubben. Som varit min kompanion i 3 hela
år. Den har liksom gjort alla mina skolarbeten alla dessa år. Men tycker helt enkelt inte det
är värt att lägga ner pengar på en dator som knappt funkar.

Vad menas med dethär då? Jo, det menas att jag inte kommer kunna blogga ordentligt.
Jovisst, genom iphonen. Men det är ju inte så roligt. Dessutom måste jag säga farväl
till photoshop. Hur ska jag klara mig utan!? Ingen som kan punga ut omkring tiotusen
till mig?

Så. Det blir dåligt med uppdateringar tills jag köpt mig en. Och dethär kan vara det sista
inlägget jag skriver från min lilla HP. Sorgligt.






Kommentarer
Postat av: Emma

Emma fixar PS:)

2012-06-04 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0