Planer för i helgen

Vaknade precis så nu har jag ätit frukost och ska ta och börja städa
här hemma lite. Igår fyllde Pappa år så vi firade honom med att
fara på Laponiabåten och äta räkfrossa, det var förjävla gott..
höll på att äta ihjäl mig. Båten var ute på vattnet i 3h och efter
maten så var det ett band som spelade, så det var riktigt mysigt,
kan verkligen ta och rekomendera det.

Ikväll åker jag till Älvsbyn till Moster Kristin, Anton och Oliver och
blir där hela helgen. Sen på lördag blir det att fara på
Älvsbycrusingen med Linnea.. Hoppas det blir nå drag, men det
tror jag faktiskt! Sen ska vi även ha begravning för våran älskade
lilla Drina som vi inte kunna begrava på hela vintern, hon har fått
vara i frysen hela vintern. Haha nä skoja bara, hon fick bli aska
och ligger nu i en liten fin ask. Ska göra ett fint kors till henne
också, älskade lilla Drina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0