Skriv rubrik här.

Då var första "arbetsdagen" avklarad, går på introduktion i ett par dagar först, men
tycker ändå att jobbet verkar jätteintressant och kul! Det blir nog skitbra hejn.

Imorgon blir det förhoppningsvis ett datorinköp. Det här går liksom inte. Jag känner
mig rädd, naken, exposed. Eller nå. Men har liksom huuur mycket bilder som helst
från både bal, student och utekvällar. Sooo, I neeed a computer! Snacka om I-landsproblem.

What about Sandra då? Hon har nog fullt upp och drunkna i kärlekens vatten, så jag förstår
helt och hållet att hon lägger bloggandet på hyllan ett tag. ;) Men dom är iaf världens finaste
par! Dom båda är sjukt lyckligt lottade, finfina människor! Var bara tvungen att säga de.

Foto: Så fina!
Bara för att jag kan lägga upp snuskbilder på dom!! Nä, så fina. Tår i ögat.

Har sjukt tråkigt liv. Godbaj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, så här snor man bilder hej villt?!

2012-06-11 @ 23:56:31
Postat av: Minna

JA! :D

2012-06-12 @ 01:44:45
URL: http://boissbaon.blogg.se/
Postat av: Tobias

Blir det datorn jag förslog? :)

Svar: Tyvärr not!

2012-06-12 @ 23:03:31
URL: http://tobiincity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0