Sandra is back!

Carro har farit till Martin så då passar jag på att använda hennes dator.. Har inte kunnat vara vid datorn sen i
torsdags, snart en vecka alltså, känns skönt att vara tillbaka. Har ju kunnat kolla på mobilen osv. Men det är ju inte riktigt samma grej, sen går allt så jävla seeeegt!!

Har ju inte bloggat på ett bra tag.. dels för att jag inte har någon dator och så också för att jag har haft fullt upp.
Studentveckan har varit underbar och nu känns det riktigt jävla skönt att skolan är över, var så sjukt skoltrött. Känns som om en ny dörr har öppnats i mitt liv och jag ska prova på arbetslivet ett tag. Sen får jag väll se om jag kanske kommer tillbaka till skolan sen om några år, när jag har provat på att arbeta.

Här kommer lite bilder från studentkvällen :)

















 

 

Trackback
RSS 2.0