vuxenpoäng

Såg nu att Blogg.se gjort om sin sida. Jag hatar när dom ska hålla på och uppdatera sidorna, som facebook tex, dom krånglar ju bara till det, och alltid när man börjar lära sig vilka knappar som är vad och hur allt funkar, då ska dom ändra, så typiskt! måste jag ta och försöka lära om mig igen då på blogg.se.

I alla fall, Carro har inte kommit hem än vilket gör att jag kan ha hennes dator, jippikajejj!!
Sen är jag dessutom ensam hemma, så himla skönt.. Musiken spelas högt i lägenheten och jag försöker städa lite här hemma, Köket ser ut som en jävla svinstia, för er som ville veta. Hatar att vi inte har någon diskmaskin, det är då det första som jag kommer köpa när jag flyttar hemifrån, fyfan alltså. Dessutom har jag tvättstugan idag, så håller på att tvätta kläder också, känner mig som en riktig hemmafru, fattas bara att jag ska laga mat också, känner mig nästan lite stolt över mig själv. Vuxenpoäng till mig!!

tänkte lägga upp en bild också men fattar it hur man gör så det får bli sen när jag förstår blogg.se bättre, jävla fan asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0