ASSÅ BLI DAGEN D NÅNGÅNG DÅÅÅ!!!!


Asså ingen jävel i hela världen fattar hur mycket jag älskar denhär filmen! OCH HUR JÄVLA MYCKET
JAG LÄNGTAR!
Jag ska sitta på bästa platsen, med fetaste popcornen och största drickan och bara
njuta av att se världens bästa film på filmduken, för andra gången!

Det finns en jävligt bra orsak till att Titanic ända fram till 2010 (den är från 1997) var den film
som spelat in mest pengar än någon annan film i hela världen. Och att skitfilmen King Kong
kunde slå den är ju bara ett uselt pr-trick, enligt mig!

Dessutom måste man ju skicka en tanke till alla dom som omkom på Titanic. Den 14 April är
det nämligen 100 år sedan den sjönk. Det är därför filmen gör comeback, som en minne!

Jag är i extas! Kan det inte bara bli premiärdagen nån jävla gång!? Aaaaaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0