COMIC och helgens planer!


Så jävla sant, eller hur!?

Nåväl.. Goddag! Slutade efter 11 idag, istället för 10 över 3 som jag annars alltid brukar sluta.
Enda dagen utan bil och jag känner mig helt naken!

Ska däremot fara en sväng till Emma idag, sen fira henne imorgon då hon fyller år.
På kvällen blir det Kafelino med underbara personer och det kan ju inget annat än
att bli bra! Jag vågar i alla fall hoppas på att det blir en superduper helg, jag ska göra
mitt bästa för att inte låta skiten ta över! :)

Ha världens bästa dag!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah så himla sant :D. Det där var typ jag i Thailand. Såg en pinne i vattnet, trodde det var en vattenrom ;P typ dog på fläcken haha.

2012-03-30 @ 17:19:45
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0