Hemma hos Ducati.



Min "lilla" pojke växer så det knakar och det är jag såå glad för!

Jag har även tagit tag en aning i hans hem. Där det till en början inte var något att hurra för alls. Istället för bark,
blev det sand. Och efter ett litet besök på Dollarstore (så underskattat!) så fick han även sig lite nya växter. Då
min idé med annanastoppen inte var någon höjdare. Den blev luden och mögglig bara efter någon dag.

Så nu är det roligare att besöka han hem! Och det är inte förens jag tog kort, som jag insåg hur skitit
glaset var. Så det ska jag ta tag i, typ idag!

Kanske borde jag göra en egen kategori till Ducati? Skulle de vara nått? Jag känner att detta är
ett intresse som bara växer och växer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0