Ja, min hund får sitta vad matbordet.

Som den ensamma jävel man ibland känner sig som, så har jag lärt Enya sitta vid
matbordet. Inte alltid, men ibland. När jag vill ha sällskap. Sen att hon ibland hoppar
upp på stolen eller bordet för att kunna se ut när det kommer något kul, det är en annan
sak. Om jag också bara var 50 cm i manken skulle jag också göra allt för att kunna se ut.
Sådeså.

Nåväl.
Jag gjorde quesadillas till lunch som jag och Enya har smaskat på. Satt bra i magen!
Däremot är det nånting och spökar i min kropp IGEN. Är så sjukt less på att aldrig få vara
helt frisk.

Näe, nu ska jag försöka använda dagen till att plugga, plugga och plugga. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0