Kalla mig barnmorskan.

Okej, såhär är det. För ett tag sen blev Enya "påhoppad" under sin löp. Och vi
trodde vi hann märka det i dit så vi skulle slippa valphistorien.. Meen, nu vet jag
inte. Efter lite konstigheter från Enyas sida och googlande från min, så står vi här.
Jag tror både jag och Enya hoppas på att slippa bli både mamma och mormor denhär
gången!

Dessutom har mina ormar pippat. Mer än en gång! Vilket jag är glad över. Det är liksom
ingen bigdeal, även fast det är det. Men vill man inte ha ormbäbisarna kan man alltid spola
ner dom i toaletten eller nå, det kan man inte riktigt med hundvalpar.

Fast nej, jag skulle aldrig kunna spola ner mina ormbarnbarn i toaletten. Jag skulle grina
som ett liten unge om dom typ skulle självdö. But you get the point?

Så vi kanske måste se det på dethär sättet:
Om att par månader kommer jag förlösa
både hundbarn och ormbarn. Kalla mig barnmorskan, yaao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0