Staden.



Eller nå.

Hej iaf! Idag pallrade jag mitt feta arsle in till Luwleeeåstaden för att försöka hitta något
som jag nästintill aldrig spenderar pengar på, någonting som svider så groteskt varje gång
jag köper det. Just det, kläder!

Vad är det för fel på mig? Varför blev jag inte som andra tjejer? Som avgudar kläder och
som kan planera ihop den perfekta outfitten? Det är väl någon slags hjärncell eller hormon
som fattas. Men it gär he naa!

Det gick iaf bra att shoppa. Tog allt i ett race och hittade mycket som jag verkligen är i
behov av. Bra skit!

Nu är jag hemma i Bodstrand och bara myser och tar det lungt med min saknade och
älskade mamma. Bäst. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0